המדריך לשנת 2020 ללבוש מגמת אימונית

מדריך 2020 ללבוש מגמת אימונית-למען הנוסטלגיה, ריכזנו כמה תמונות זורקות של בנות אופנה במדידות האיקוניות שלהן, והוספנו כמה תצפיות אחרונות למודרני השראה לעיצוב יום כשאתה גולש בהיצע הנוכחי.

מקור: גטי
אימוניות אינן שם נרדף למילה “שיק”. בטח, הם מגניבים, ובזכות מגמת האתליזורה, הפכו לבוש מקובל לקהל האופנה. אבל בעוד שמכנסי אימונית צדדיות לפני כמה עונות היו בשילוב חולצות היו הדרך לשלב בגדי ספורט בתלבושות, כיום, זו פרשה הרבה יותר מתואמת ומלוטשת.

מגמת Athleisure החדשה הזו, מגמת Athleisure החדשה, היא The Coversall הידוע לשמצה, אימונית. מרגיש קצת זהיר במגמה? ובכן, אל. ובעוד שהאישור הוא התמצית של טרנד האתלייזורה הנוח, אתה לא רוצה להיראות כאילו אתה פשוט יצא ממחנה אימוני מסלול ושדה, אז התלבש עם כמה עקבים רצועות או ג’רזי ברצלונה שכבה אימונית מתחת לתעלה.

Salevam.ru
זה גם נוח, ספורטיבי, נינוח ונראה מדהים בשילוב עם נעלי ספורט. אם אתה נצרך עם חיים ספורטיביים ובגדי פעילות, כדאי שתנסה את התלבושת הזו!

אם אתה שואל אותי ג’רזי נבחרת מקסיקו בכדורגל איזה אימונית לנסות השנה, אתה חופשי לבחור בכל סגנון שתרצה, החל מעיצובים קטיפים לסגנון קלאסי מגרסאות סיטונאיות 7. שמור על המראה הכללי ספורטיבי ונסה להימנע מאבני חן וזוהר קישוטים בהירים.

ראה גם

אופנת אביב
צריך משהו אחר? אלה רעיונות תלבושת האופנה הנועזת למתחילים

קדימה, תוכלו למצוא את מדריך 2020 ללבוש מגמת אימונית בעונת האזיקים הזו. מדוע נעים בזיעה מכות או בטי ישן ללא צבע כשאתה יכול להתכרבל במעט נוסטלגיה מסוגננת, במקום זאת? גלול מטה המועדף עלינו למטה מבגדי עלות ממש נמוכים עבור אימוני הדרך הטובים ביותר!

אימוני גברות ג’רזי א.ז. אלקמאר סולידיות עם ברדס ספורטיבי
אימונית יבול של שרוול ארוך מוצק לנשים
תלבושות אימון לנשים עם שרוול ארוך מוצק
סט מכנסי מכנסיים עם סתיו 2 חלקים מודפס של מכתב
מכתב הדפס מכתב מכנסי שרוול ארוך רזה
צווארון ברדס קורדרוי שתי מערכות נשים
צבע ניגודיות שרוול ארוך שני חתיכות מכנסיים
ערכת מכנסי חסימת צבע בלוק.
סט מכנסיים מזדמנים של שני חלקים
בגדי אימון מגדלים עם ברדס מוצק בתוספת גודל

Leave a Reply

Your email address will not be published.