מה לא ללבוש אם אתה בצורת אגס

אם יש לך דמות בצורת אגס, אתה כבד תחתון. יש לך ירכיים מעוגלות כמו גם בתחתית, כמו גם הקושי להלביש את סוג גופך הוא לספק אשליה של דמות הרבה יותר מאוזנת. בקנייה כדי לעשות זאת, הדרישה שלך לקבל הבנה טובה בהרבה של מה לא ללבוש אם יש לך דמות בצורת אגס.
7 שמלות לא ללבוש אם אתה בצורת אגס
1. אל תלבשי ג’ינס רזה מתאימים
מכיוון שאתה כבד יותר סביב המותן שלך כמו גם באזור התחתון, אתה דרישה למנוע שימוש בג’ינס או מכנסיים המתכווצים. אז יש להימנע מג’ינס, חותלות, כמו גם מכנסיים אחרים שמדגישים את צורת האגס שלך. במקום זאת, בחר ג’ינס חתוך ישר, מכנסי פאלאצו או אפילו ג’ינס חתוך אתחול.

מקור: Gorgeautiful.com2. למנוע שימוש בחגורות
מכיוון שהמטרה היא להרחיק את המיקוד מהירכיים, השימוש בחגורות או צעיפים או כל סוג של אביזרים אחרים סביב אזור הירך נמנע מיטב. חגורות רחבות גרועות במיוחד מכיוון שהן נוטות להדגיש את גודל המותן שלך, מה שהופך אותו להרבה יותר ברור.
3. ציין לא לשמלות Bodycon
שמלות BodyCon הן פשוט לא בשבילך. אלה שמלות ג’רזי כדורגל למניעת מראה בצורת אגס. אין שיטה להסוות את צורת האגס בשמלת BodyCon החושפת מדיה שנצמדת לגופו של האדם כמו גם מציגה כל עקומה. שמלות אימפריה-מותניות יעבדו היטב על גוף בצורת אגס, שכן הגוף המותאם ואחריו החצאית הזורמת הוא אידיאלי להשוויץ בכתפיים הצרות של האדם תוך שמירה ג’רזי פורטו על אזורי הירך מוסתרים בדיוק באותו זמן.
[קרא גם: רעיונות קלים לקבלת מבט שיק בתלבושות BodyCon]

מקור: jddresses.co.uk4. למנוע מכנסיים בצבע פסטל
כידוע לכולנו, צבעים כהים נוטים לגרום למראה רזה יותר. אז מעבר למכנסיים בצבע כהה הם החברים הטובים ביותר שלך, ואילו מכנסיים בצבע פסטל יש להימנע מכל עלויות.
מקור: EatsleatDenim.com5. אל תלבש מכנסיים בעלי מותניים גבוהים
מכנסיים בעלי מותניים גבוהים הם פשוט לא מושג נהדר אם יש לך דמות בצורת אגס. הם לא עושים דבר כדי להסתיר את התחתית הכבדה שלך, כמו גם למען האמת, יגרום לזה להיראות כל כך הרבה יותר ברור. אז בחר מכנסיים נמוכים במקום כדי לשמור על הדמות שלך להיראות הרבה יותר מאוזנת.

[קרא גם: בדיוק איך ללבוש מכנסיים קצרים מותניים גבוהים]
6. למנוע שימוש בחצאיות קטנטנות כמו גם במכנסיים קצרים שלל
חצאיות מיני כמו גם מכנסיים קצרים באמת נמנעים מיטביים מכיוון שהם אינם מתאימים לסוג גוף בצורת אגס. הבגדים הקצרים יגרום לתחתית שלך להיראות מרופדת כמו גם לירכיים שלך כבדות. חצאיות באורך הברך כמו גם מכנסיים קצרים יעבדו הרבה יותר טוב לצורת אגס.

7. בחר נעליים מחודדות מחודדות ג’רזי בנפיקה ליסבון על פני עגול עגול
זו אמת שנעליים עם בהונות מחודדות גורמות לרגליים שלך להיראות ארוכות יותר, ואילו אלה עם בהונות עגולות גורמות לרגליים שלך להיראות חזקות. מכיוון שסוג גוף של צורת אגס זקוק לרגליים ארוכות יותר כדי לאזן את המותניים הרחבות יותר, בהונות מחודדות הן השיטה שאפשר ללכת.
מקור: TeamSugar.com טיפ Quick: אם יש לך דמות בצורת אגס, אז מעילים הם ה- BFF שלך. ללבוש מעילים מובנים היטב המסתיימים מעבר לירך. לא רק שהמעילים יספקו משמעות הרבה יותר לכתפיים שלך, אולם הם גם יסייעו להסתיר את אזורי הנושא. רק וודא שהז’קט שלך מסתיים מעבר לירכיים כמו גם לא הכי טוב בהם.

Leave a Reply

Your email address will not be published.