מה ללבוש בפריס כדי להיראות כמו Localite

היי! אז יש לך את טיול החלומות שלך לפריס שכולם מתוכננים וכל הסידורים התמודדו מלבד אחד- מה ללבוש בפריס? כן, זה מוצדק בהתחשב בכך ג’רזי ברצלונה שאנחנו מכירים, פריז, ‘הוט קוטור’ יש סגנון וקדימה אופנתית השונה לחלוטין מהסגנון האמריקני אליו אנו רגילים. אמנם טבעי שתרצה להשתלב ולא להתבדל כמו תייר. לנשים פריזיות יש כמות סגנון אלגנטית ובכל זאת ציון גבוה על בגדים נוחים וטרחה. הסגנון הלא מסובך שלהם הוא זה שגורם להם להראות כל כך מגנטיים, שובה לב ועם זאת מפחיד. בואו נצץ בבגדים ללבוש בפריס:
[קרא גם: מה ללבוש בניו יורק]

מקור: Standard.co.ukundenstenting אופנה בסגנון רחוב פריז
בעודו מהרהר במה ללבוש בפריס, עדיף לקבל את הלך הרוח האופנתי של פריז המסוכם שהוא תחכום, פשטות וסגנון. העיר שיקית, ובכל זאת שמרנית עם אותו קצה אלגנטי. כדי לבטל את כל הסיכויים שיוצגו כתייר, קחו בחשבון את חוש האופנה בסגנון רחוב פריז בזמן שאתם קונים ואורזים לטיול החלומות שלכם.
מקור: WomenFashionWeek.comopt לניטרלים
יש להם את הנטייה לצבעים ניטרליים ובדרך כלל עוקבים אחר חוק “אין הרבה יותר משלושה צבעים”. כך תוך כדי בחירת בגדים ללבוש בפריס, בחרו את הטכניקה המודחקת וזרקו את כל הפרחים או כל דבר בהיר ומנוצף. שחור הוא הבחירה של איש עיוור כי מלבד היותו אלגנטי ורב -תכליתי, זה מעניק לך גם צללית רזה. לא רק שזה הצבע השולט של פריז, אלא שהוא מקל עליכם את ה”בלאי “של כל טיול במאוד גדול. בז ‘, חומים, סגולים, קרמים הם כמה צבעים אחרים שאתה יכול ללכת עליהם. שילוב כהה וקליל יהיה אידיאלי.
[קרא גם: שבוע האופנה של פריז]

מקור: Pinterest.com leave Leasure Bloe
פנאי לובש כמו מכנסי טרנינג, מכנסיים קצרים, נעלי טניס, מכנסיים קצוצים וכו ‘הם כמה פריטים שפשוט אינם תואמים לפריס. במקום זאת, ג’ינס, מכנסיים, חצאיות, חולצות, חולצות, חולצות, חולצות, עם ג’רזי מונטריי כמה חתכים ויצירות נשי מעולות, שמלות ערב בסיסיות ומתוחכמות, קרדיגנים, סוודרים, סוודרים, בלייזרים, מעיל וכו ‘הם כמה בגדים מעולים ללבוש בפריס. בדוק את מזג האוויר בפריס בזמן הטיול שלך בהתחשב בכך שהאריזה לפריס משתנה מאוד בהתאם לעונה שם. היי! אל תשכח לארוז לעצמך זוג ג’ינס. נשפך מחוץ לגומחה של בני נוער, זה הופך במהירות לחיזוק אהוב מאוד עם כל המבוגרים.
[SC: בינוני]

מקור: stylep.com פגישות וצעיפים חשובים להשלמת הצהרת הסגנון שלך
מה שמובטח שיכה אותך בסגנון רחוב פריז הוא היעדר תוויות מותג, חתימות בודדות או פריטי מעצבים מסוימים. פריזאים כלליים כמו התאמה ואיכות נהדרת כדי לקבל מראה כולל של סגנון מודרני ומושך לא מסובך שהוא סקסי מבלי לעבור על החלק העליון. ההלבשה שלהם מרמזת על יצירת אנסמבל מיוחד על ידי ערבוב והתאמה נאותים והדגשתו לפנים אינסופיות עם צעיפים, שרשראות, עגילים, חגורות, תיקים וכו ‘. זה מקל עליכם לארוז יותר מדי בגדים ללבוש בפריס. בחר צמרות ומכנסיים שניתן להתאים לבגדים אחרים במזוודה שלך. במקום זאת בחר אביזרים כדי לתבל את התלבושות הבסיסיות שלך. וכן, אל תשכח צעיפים שהם הרבה בכל מקום בפריס. אתה יכול גם ג’רזי נבחרת מקסיקו בכדורגל להתפנק בקניות צעיפים בפריס שיכולים להיות מזכרות נהדרות. התבוננות בנשים פריזאיות יכולה לחנך למדי בלימוד הכישרון של משיכת תלבושות יחד.
מקור: pinterest.com RELAX עם השיער והאיפור שלך
מה שעשוי לגרום לך להתענג על העונג הוא התרגז שאתה פוטר ממנו על התסרוקת והאיפור שלך. למרות העיר המובילה את בורח האופנה, נשים פריזאניות הן מעריצים קשים של המראה ‘Au-natural’. תסרוקות סתמיות, לא מובנות וקלות עם איפור מינימלי מגדירות אישה פריז ממוצעת. בוחרים ‘עדינים’ על ‘נוצצים’, כולם מיועדים לחיבוק היופי הפנימי. כן, אתה באמת לא צריך לארוז את כל ערכת האיפור. רק יסודות יספיקו. לא להזכיר, את כל זמן הבונוס שעומד לרשותך לחקור וליהנות מפריס!

מקור: styendthecity.com צמצם נעלי טניס לנוחות
סוף סוף נעליים ישלימו את כל הלבוש שלך. שימו לב שפריז והליכה הם שם נרדף. הצד הבהיר יותר הוא שאתה יכול ליהנות מכל אותם מאפים טריים טריים וטעימים מבלי לדאוג למשקל! הליכה תוודא שאתה נשאר בכושר. בחר נעליים שנוצרו במיוחד להליכה והרבה טיפוס צעד. אנדרטאות וניווט במסדרונות מרוצפים יבדקו את הנעליים שלך עד הסף. לופרס, זוג דירות או מגפיים קצרים בעקב הם פריטים אחרים שאפשר לחשוב עליהם לארוז. עם זאת, נסו לא לארוז זוג חדש אלא כאלה שעברו את האש של הליכה כבדה. עבור תייר, פריז אינה עיר אופטימלית “לפרוץ” הנעלה חדשה.
[קרא גם: הנה מה שעוסק באופנת טורקיה!]

Leave a Reply

Your email address will not be published.